جالبه این روزا که کمتر باهمیم کمتر حرف میزنیم و کمتر یاد هم میکنیم من به اینجا پناه اوردم چون این روزا با هیچکی حرف نمیزنم و این حرف نزدنه داره باعث میشه بترکمهمه فکر میکنن همه چیز خوب و عالیه و ما چند وقت دیگه...بگذریمدیشب یه کم که بحث داشتیم می بازگشت؟...
بازم میگم روزای خوبیو سپری نمیکنیم یا بهتره بگم روزای بدیو سپری میکنم تو این روزا و شبی فقط و فقط تلاشم اینه نذارم باورم شه که یه سری چیزا برات مهم نیست یعنی دیگه برات مهم نیست...نمیخوام باور کنم اون چیزایی که به چشم مییبینمو اون بی اهمیتیا اون بی بازگشت؟...